torsdag 19 januari 2012

Min Far och min hjälte

Min far, är samtidigt min hjälte. Visst Jag älskar min mor med och hon är min hjältinna.

Men idag vill jag tala om min far.

Han har alltid visat att han vill göra det som är rätt, även om det inte alltid är bekvämt.

Han har inte glömt att alla har ett värde. Och har alltid haft höga visioner om vilka hans barn är och kan vara. Egenskaper jag tror att en annan Fader har om alla sina barn.

När jag tänker på min Himmelske Fader har jag känslan av det som min far har givit mig under mitt liv.

Denna låten påminner mig om pappa

I love him very much

John H

 

Arne L. Hedberg

2 kommentarer:

  1. Att få höra detta från sin son är en present som inte kan överträffas av något materiellt. Att du kan se bortom alla misstag och ofullkomligheter och ändå uttrycka denna uppskattning ger lön för den det din mor och jag strävade efter att förmedla till dig.
    Love you, John!
    Very much.
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Tack John, vi älskar dig mycket

    SvaraRadera